Un utilizator din Europa este evaluat de catre companie la 2.44 dolari iar unul din Statele Unite la 5.85 dolari, cu o crestere de 3.50 dolari per utilizator fata de anul trecut.
Veniturile Facebook au crescut spectaculos in primele trei luni ale anului 2014, compania lui Mark Zuckerberg anuntand venituri de 2.5 miliarde de dolari in acesta perioada. Aceste date reprezinta o crestere de peste 70% fata de perioada similara anului trecut. (sursa : Yahoo News, yoda.ro)
Facebook s-a implicat tot mai mult in zona de promovare online, conturile oficiale – de companii sau institutii – avand o crestere exploziva in ultima perioada. Taxele de promovare pentru postari sau pentru pagini sunt inca la preturi rezonabile, chiar daca a cam scazut numarul de like-uri obtinute pentru aceleasi sume in trecut.
Facebook a reusit sa devina ultima moda in promovarea online, avand cresteri spectaculoase fata de traditionalul google addwords sau vechile instrumente de SEO (Search Optimisation Engine ). Totusi, oamenii lui Zuckerberg au complicat putin algoritmurile de filtrare a promovarii si este probabil sa nu mai fie asa usor sa te promovezi avnad cunostintele unui simplu amator de socializare. Ca si in cazul SEO, apare o zona de profesionisti cu o specializare in promovarea online iar companiile prevad tot mai des bugete separate pentru acesta zona.
Facebook a simtit bine zona si a reusit sa fie pe val, chiar daca exista inca discutii despre cat de eficienta este promovarea prin numarul de like-uri si cati din ultilizatori se indreapta spre site –urile companiilor si mai ales cati ajung sa cumpere produsele sau serviciile in final. Facebook ramane un loc bun pentru consolidarea brandului si expunerea sa catre utilizatori, dar mai are inca de lucrat la comunicarea si apropierea utilizatorului de faza de cumparare.
Traim insa intr-o lume a imaginii si popularitatea si brandul personal conteaza. Iar multi dintre noi vad popularitatea in raport cu numarul de like-uri cumparate de la Facebook.
Desigur ca acestea nu sunt singurele surse de venit pentru reteaua de socializare, dar sunt probabil cele mai populare.
Ultimele date publicate de Facebook arata o crestere a venitului mediu per utilizator. Astfel, fiecare utilizator contribuie la veniturile FB cu o suma de aproximativ doi dolari, fata de doar 1.35 dolari in perioada similara din 2014.
Cum spuneam, noi, cei din Europa valoram 2.44 dolari pe cap de utilizator. O afacere cu inscriere gratuita dar care aduce bani buni….
sursa-http://www.businessavenue.ro/