Contractele de munca din banci. Caz concret, o banca din top3

Un membru al unui sindicat bancar mi-a trimis o copie dupa un contract de munca. Am incercat sa scot datele de identificare dupa ce m-am convins ca e un document real, drept pentru care il postez aici

Nu am atasat anexele, dar la o adica…

Rog a lua nota ca nu judec sumele sau conditiile contractuale, ci doar am atasat documentul. Banca respectiva are o strategie desteapta pe linia anihilarii reclamatiilor, recomandand angajatilor prin notele interne sa nu ofere informatii care ar putea ajunge la presa.

trebuie să-ţi adaptezi limbajul şi să eviţi:Limbajul iritant: “Este ridicol ceea ce spuneţi!”Critica: “Ar fi trebuit să contactaţi departamentul…”Injurii: “…..!!…..!!”Aroganţa: “Nu vi se adresează acest produs:  este pentru persoane inteligente! ”Negaţia: “Nu  este posibil!” Indiferenţa: “Trebuie să reclamaţi în altă parte…Nu este problema mea!”
Cuvintele inadecvate pot răni şi produce furie foarte uşor

“5.Plăcerea de a fi dificil. Anumiţi clienţi sunt reclamanţi înnăscuţi. Le place să-şicomplice viaţa cât mai mult posibil nu numai pe a lor dar şi pe a altora. Au în permanenţăo nervozitate acută, care se manifestăîn diverse modalităţi inclusiv prin căutarea de vinovaţi. Încercarea de a calma şi mulţumi astfel de persoane poate fi frustrantă şi  inutilă. Secretul este de a nu le permite să te atace sau să iei atitudinea lor personal.
6. Reclamaţia -o activitate în sine. Studiile arată că aproximativ 2% din populaţie este formată din persoane care reprezintă reclamanţi profesionişti. Sunt persoane foarte bine informate din media, îşi cunosc drepturile şi au abilităţile de comunicare ale unui bun avocat. Pentru astfel de clienţi manipulatori, cel mai potrivit este să fie trataţi de personalul experimentat, deoarece chiar un cuvânt greşit poate provoca o acţiune în judecată.7.Dorinţa de a fi de folos sau de a face un serviciu. Unii clienţi consideră că îţi fac un serviciu dacă fac reclamaţie . Aceştia au idei măreţe despre cum să-ţi îmbunătăţeşti activitatea, produsele sau serviciile.
8.Reclamaţie din plictiseală. Persoanele care au o viaţă monotonăsau care comunică dificil cu alte persoane, sunt adesea plictisiţi şi mohorâţi, căutând diverse modalităţi de a ieşi în evidenţă. În loc să-şi consume energia printr-un sport sau hobby, preferă să enerveze alte persoane. Alte persoane fac reclamaţie doar pentru a li se acorda atenţia dorită: “Mi s-a promis ce este mai bun, merit ce este mai bun şi voi face tot posibilul să-mi oferiţi ce este mai bun, chiar dacă nu sunt pregătit să-l plătesc, pentru că dintodeauna am avut ce este mai bun”.

Orice reclamatie netratata poate ajunge la Mass Media, cu implicatii negative asupra Bancii, se arata intr-un alt document strict intern al bancii.