despre gestionarea timpului

Timpul este foarte pretios si odata ce trece nu poate fi recuperat.Indiferent de profesia sau locul de munca pe care il avem student, agent de vanzari , director sau liber profesionist , gestionarea timpului este foarte importanta.

            Astfel , pentru activitatile zilnice trebuie sa se intocmeasca o lista cat mai aproape de realitate.De cele mai multe ori suntem foarte ocupati pe parcursul zilei cu rezolvarea a tot felul de probleme mai mult sau mai putin importante car par a nu se mai sfarsi niciodata. Pur si simplu avem senzatia ca nu avem timp pentru toate problemele.

Secretul consta in gestionarea timpului si toate sarcinile de serviciu se vor realiza mai usor dar foarte important mai repede si ve-ti constata ca ramane timp si pentru pentru o pauza de cafea .Pentru a reusi de economisim timpul alocat  rezolvarii diverselor probleme este util sa punem in aplicare cateva tehnici de gestionare eficienta a timpului in mod constant.

            In primul rand este obligatoriu sa intocmim o lista de verificare a tuturor activitatilor de baza , zilnic.La sfarsitul fiecarei zile este util sa verificam ceea ce am reusit sa rezolvam si ce nu sau ceea ce este in curs de rezolvare. O agenta cu insemnari zilnice este nu numai foarte utila dar este obligatorie pentru a tine evidenta activitatilor zilnice.

           Este bine ca activitatile usoare care necesita putin timp pentru a fi rezolvate sa fie efectuate in prima parte a zilei iar cele care necesita un timp mai indelugat sa fie lasate in partea a doua a zilei .

           Trebuie sa va gestionati foarte atent efortul pe care il depuneti pentru a rezolva diferitele activitati si in functie de acesta sa le utilizati in consecinta . Astfel veti reusi sa castigati incredere in fortele proprii dar si sa va indepliniti cu succes tot ceea ca v-ati propus.