Timp!…nu am timp!
Acesta pare sa fie noul slogan al celor ce muncesc (mai mult sau mai putin).Este doar un slogan ce pare mai adesea a fi o scuza ce adeseori mascheaza ineficienta, proasta organizare a programului de lucru.
Binenteles ca sunt (putine) persoane care stiu sa isi organizeze eficient timpul si implicit sa obtina rezultate mult mai bune decat cei care prefera sa il piarda datorita proastei organizari a programului.
Trucurile sau sfaturile nu functioneaza pur si simplu. Pentru optimizarea efortului si implicit a timpului este nevoie de vointa. Doar asa vom reusi sa indeplinim toate sarcinile in timp util.
Ce simplu pare atat timp cat ne rezumam doar la abordarea pur teoretica a subiectului!
Avem nevoie pentru a fi performanti cu adevarat de un management personal al timpului. Trebuie sa identifiam solutiile optime pentru rezolvarea problemelor ce tin atat de timpul alocat sferei profesionale cat si celei private.
Metode eficiente pentru gestionarea activa a procesului de management personal al timpului sunt:
-de tinut un jurnal-agenda
-notati-va ce obligatii aveti de indeplinit si tipul ce l-ati alocat pentru rezolvarea lor
-trebuie sa va stabiliti clar obiectivele
-notati-va ideile pentru imbunatatirea si eficientizarea activitatilor zilnice .
de retinut- managementul personal al timpului implica atat autocontrol dar si o administrare eficienta a muncii dumneavoastra.
Si nu uitati!
Timp avem suficient la dispozitie dar nu stim sa il folosim eficient !