iXpr dezvăluie 5 mituri despre publicarea de advertoriale

ixpr 5 mituri despre publicarea de advertoriale

Acum, mai mult ca niciodata a devenit mai important ca oricand pentru afaceri sa isi extinda orizonturile si in lumea online-ului. Iar dincolo de a muta afacerea in mediul online, un aspect important pentru a castiga vizibilitatea si aprecierea clientilor este prin intermediul metodelor de promovare online. 

Una dintre modalitatile cele mai raspandite prin care se pot obtine rezultate pe termen lung este prin publicarea de advertoriale pe diverse site-uri de stiri si comunicate de presa. Ca si in cazul oricarui alt mijloc de publicitate online, au aparut o serie de mituri. Acestea sunt justificate in special pentru ca mai ales cei care nu au activat pana in prezent in mediul online nu cunosc avantajele acestei metode de promovare online. 

Am decis ca prin acest intermediu sa daramam cateva dintre cele mai populare mituri, daca este corect sa spunem asa, si sa facem putina lumina in ceea ce priveste publicarea advertorialelor, inclusiv care sunt avantajele pe care le aduc cu sine. 

Nu merita sa ma promovez prin advertoriale pentru ca ma cunosc clientii 

Advertorialele sunt mai mult decat niste simple articole sau comunicate de presa. Acestea sunt un tip de articol care combina editorialul cu publicitatea. Oricat de cunoscuta ar fi afacerea ta, un advertorial poate sa iti aduca o serie de avantaje precum o pozitionare mai buna in rezultatele de cautare, o imagine mai favorabila deoarece nu iti vei bombarda clientii cu oferte, posibilitatea de a-ti extinde afacerea, sa iti promovezi produsele si serviciile intr-un mod mult mai elegant. 

Este bine cunoscut faptul ca oamenii nu urmaresc reclamele oricat de creative ar fi si oricat de mult efort ai depune sa le faci. Un advertorial este un material prin care le oferi ceva util dar si niste sfaturi despre cum pot beneficia mai bine de avantajele produselor si serviciilor tale. Chiar daca reclama este imbracata intr-un articol de promovare vei putea obtine avantaje pe termen lung. 

Daca esti cunoscut in domeniul tau nu mai ai nevoie de publicitate

Este total gresit sa te gandesti ca oamenii si asa cumpara produsele si/sau serviciile tale. Atunci, cum ramane cu cei care ar putea sa beneficieze de ofertele tale? A face afaceri nu inseamna sa te rezumi doar la o mana de oameni care stii ca achizitioneaza de la tine. Un advertorial poate sa iti deschida poarta catre o piata unde poti sa gasesti si alte persoane interesate de tot ceea ce ai de oferit. 

Advertorialele sunt ideale pentru a te face cunoscut si sa iti consolidezi imaginea in ochii celor care deja iti cumpara produsele si serviciile. 

Am articole pe blog, iar advertorialele nu ma pot ajuta 

Este foarte bine ca ai un blog pe care publici in mod frecvent articole. Insa, acesta este inutil daca nu este accesibil pentru clienti sau daca traficul este redus. Un advertorial poate sa fie solutia perfecta prin care sa ii fidelizezi pe clienti si sa ii mentii activi atat pe site cat si pe blog. 

Advertorialele pot anunta noi promotii, lansarea unei noi categorii de produse si nu numai. Poti sa le faci cunoscute toate serviciile afacerii tale si sa obtii o serie de avantaje pe care nu le poti obtine altfel. 

Vand la mine in oras si ma cunoaste lumea deja

Daca nu esti online nu existi, spune o vorba. Mai ales daca ai un magazin fizic unde vinzi multe produse si servicii este pacat sa nu il duci si in mediul online. Vei putea sa iti maresti veniturile mult mai usor prin a crea si o serie de servicii noi si utile pentru clientii tai. 

Advertorialele te pot ajuta sa te conectezi mai usor cu oamenii care sunt interesati sa achizitioneze produse si servicii asa cum oferi si tu. Iar avantajele acestea sunt pe termen lung. 

Advertorialele reprezinta doar o cheltuiala in plus 

Atunci cand se publica un advertorial sau mai multe, avanajele nu se vor vedea din primul moment, este adevarat. Insa, pe termen lung poate avea foarte multe beneficii. Gandeste-te ca publici un advertorial pe un site de stiri. Acest advertorial va ramane publicat acolo pentru mult timp ceea ce inseamna ca acesta va genera trafic pentru mai mult timp. 

Advertorialele trebuie sa fie privite ca o investitie pentru viitor pentru afacerea ta.

Articol iXpr.