“Romanii o duc din ce in ce mai greu”, iata un truism pe care-l auzim la orice pas, la stiri, la coada la paine si chiar in Parlamentul Romaniei. Se intampla insa o chestie interesanta atunci cand romanul da de greu. Creierul sau percepe obstacolul ca pe-un stimulent, sunt innabusite orice fel de principii si valori, totul pentru a supravietui. Daca in urma cu ceva ani, actorii erau blamati ca apar in reclamele pentru detergenti si ca “pateaza” astfel imaginea bransei lor, astazi cele mai bine cotate vedete se intrec in a pune mana pe contracte de publicitate.
Spre exemplu, Adelina Pestritu s-a facut cat casa de mare. Nu, fosta nevasta de manelist nu s-a ingrasat, insa portofelul ei este cu siguranta mai gros, daca imaginea Adelinei muscand dintr-o bucata uleioasa de pizza apare pe niste panouri uriase din sectorul 6. Prezentatoarea de la Kanal D n are reguli si strategii complexe de marketing si nici nu si face griji ca o anume colaborare i-ar strica reputatia. Singura ei regula este sa faca bani. Chiar daca asta insemna ca fiecare bucurestean flamand sa-si comande cate-o “Adelina” , sa o apuce cu mainile goale, iar apoi sa o devoreze in fata unui film horror.
Gina Pistol si Radu Valcan, actorul din “ Iubire si onoare”, fac un duo plin de sex-appeal intr-o reclama la ciocolata. Scenaristii au mizat pe doua figuri care sugereaza senzualitate si, ca urmare, Gina si Radu apar pe jumatate goi, tinand in mana o ciocolata, din care mai apoi musca cu nesat. “ Sporeste placerea”, asa se incheie replica celor doi, si mai ca ai impresia ca reclama era de fapt pentru altceva. Pistol si-a “castigat” statutul de sex-simbol dupa nenumarate aparitii in revista cu iepurasi, iar Valcan a starnit pasiuni printre telespectatoarele Acasa Tv, care-i sunt fidele in ciuda relatiei pe care-o are cu Adela Popescu, colega sa de platou.
Dupa principiul “ divele” vand s-au luat si cei a caror imagine este Mihaela Radulescu. Cea care a fost ani de-a randul gazda emisiunii “ Duminica in familie” este deja la a doua colaborare cu compania Elit. In primul spot, Mihaela era participanta la o cursa de enduro si mesteca de zor la un sandvis, tolanita pe iarba, langa motocicleta. De data asta, iubita lui Dani ne dezvaluie o latura materna, caci apare alaturi de fiul sau, Ayan, care abia mai poate vorbi din cauza imbucaturii prea mari. Decizia vedetei de a reprezenta firma producatoare este cu atat mai surprinzatoare cu cat Mihaela este cunoscuta pentru stilul de viata sanatos pe care l-a adoptat in ultimii ani, iar nutritionistii recomanda juniorilor o alimentatie fara mezeluri si produse semi preparate.
Cum altfel sa te “ dregi” dupa un festin de ciocolata si pizza, daca nu cu un iaurt usor si sanatos, pe care ti-l recomanda zambitoarea Emilia Popescu. Actrita care face parte si din juriul de la “ Dansez pentru tine”, aproape ca danseaza de placere. Sau burtica ei o face, pentru ca trupul actritei a fost modificat pe calculator. In locul formelor rubensiene ale Emiliei, in reclama apare un corp zvelt si un abdomen plat, “atasate” de fata vedetei. O alaturare cel putin stranie, mai ales ca diferenta este cat se poate de vizibila. Chiar si asa, jumatatea feminina a cuplului de comici Popescu-Banica, reuseste sa ti faca pofta de iaurt sau macar sa-ti starneasca interesul pentru dansul din buric.