Cum să reducem nivelul de zahăr și să combatem problemele de sănătate prin renunțarea la băuturile răcoritoare

Schimbările stilului de viață au influențat calitatea vieții oamenilor la nivel mondial, având un impact semnificativ asupra fluctuațiilor în greutate. Organizațiile internaționale de sănătate și guvernele din întreaga lume depun eforturi susținute pentru a găsi soluții la astfel de probleme de sănătate prin promovarea unei alimentații sănătoase, creșterea nivelului de activitate fizică și creșterea nivelului de conștientizare a publicului.

În România, conform European Obesity Report (2022), 6% dintre copiii sub 5 ani sunt supraponderali. În ceea ce privește adolescenții, datele internaționale din 45 de țări arată că recomandările privind activitatea fizică sunt respectate de doar 19% dintre aceștia. De asemenea, jumătate dintre ei nu consumă zilnic nici fructe sau legume, așa cum este indicat, iar unul din șase consumă băuturi ce conțin zahăr cel puțin o dată pe zi.

Waterdrop, companie ce are drept misiune transmiterea unor valori sustenabile și benefice sănătății în rândul populației, a luat inițiativa de a schimba statisticile îngrijorătoare privind obezitatea și consecințele pe care această boală le are. Conștientizând cererea enormă pentru probabil cea mai căutată băutură răcoritoare la nivel global, compania lansează cea mai nouă aromă de Microdrinks în ediție limitată – Microdrinks COLA. Noua aromă încorporează ingrediente unice, precum cafeaua verde – un antioxidant puternic pentru organism. Îmbrățișând aceste componente distinctive, Microdrinks COLA este o abordare modernă, răcoritoare, amintindu-ne că savurarea unei băuturi poate fi o alegere atentă pentru sănătatea noastră.

,,Pe fondul obiceiurile alimentare nocive, care au o tendință de creștere alertă, ne propunem să tragem un semnal de alarmă asupra impactului negativ asupra organismului, generat de zahărul adăugat, consumat în exces. Ne bucurăm că am reușit să creăm un produs inovativ, ce are capacitatea de a influența favorabil reducerea consumului de băuturi carbogazoase și îndulcite, lipsite de valori nutriționale. Noua aromă COLA este mai mult decât un simplu produs – reprezintă exemplul clar că un stil de viață sănătos și o stare generală de bine sunt rezultatul grijii pe care o avem față de ceea ce alegem și acceptăm să consumăm. Scopul nostru este să determinăm mai multe persoane să integreze în dieta lor produse ce nu conțin zahăr sau arome și coloranți artificiali, alegând în detrimentul acestora produse curate, din extracte naturale, ambalate în  materiale sustenabile și reciclabile, eliminând astfel plasticul din viața noastră’’, a declarat Katerina Navratilova, CEO Waterdrop CEE.


Preocupările legate de sănătate sunt în strânsă legătură cu băuturile dulci, așadar este important de menționat că consumul constant al acestora poate crește și riscul anumitor boli. În acest sens, cercetătorii de la Universitatea Harvard au identificat o corelație aparte: pentru fiecare băutură îndulcită adăugată în alimentația zilnică, riscul de deces cauzat de afecțiuni cardiace crește, în medie, cu 10%.

În acest sens, noua colecție Waterdrop a fost creată cu scopul de aduce un impact pozitiv asupra sănătății celor din jur. Aducând un aport substanțial de vitamine precum vitamina C, B3 și B5, obținute exclusiv din extracte naturale de fructe și plante, fără zahăr, coloranți sau conservanți, cuburile Microdrinks COLA sunt înlocuitorul perfect al sucurilor nocive. Faptul că pot fi consumate zilnic, fiind chiar benefice pentru organism, reprezintă un mare avantaj și o evoluție remarcabilă pentru industria FMCG, dar și o oportunitate de diversificare a gamelor de produse oferite de jucătorii din industria HoReCa.

Alături de aceste cuburi pentru băuturile răcoritoare, colecția cuprinde și câteva accesorii, completând întreaga experiență de hidratare. Băutura răcoritoare poate fi savurată dintr-o doză din sticlă borosilicată într-un design modern și două paie confecționate din același material, fiind menite să le înlocuiască definitiv pe cele din plastic de unică folosință. Pentru cei care au un program încărcat sau pur și simplu își doresc să se bucure pe parcursul zilei de apa aromatizată, a fost creată sticla reutilizabilă, creată într-o nuanță lucioasă de negru. 

Waterdrop reușește să se distingă prin atenția acordată atât consumatorilor, cât și planetei. Pe lângă designul produselor, care atrage toate privirile, aducem în discuție și impactul pozitiv asupra protejării mediului înconjurător, întrucât aceste recipiente sustenabile nu poluează planeta.

Alegând astfel de alternative, nu numai că ne protejăm sănătatea, evitând riscul de a ingera microplastic, dar contribuim totodată și la reducerea amprentei noastre ecologice, prin evitarea ambalajelor de plastic și a consumului excesiv de zahăr procesat.

###

Despre Waterdrop

Waterdrop este un brand fondat în 2016 de Martin Donald Murray and Henry Murray, având misiunea să încurajeze oamenii de pretutindeni să consume mai multă apă pentru o viață mai sănătoasă, longevivă și sustenabilă. În 2022, Waterdrop a primit recunoașterea Financial Times ca fiind compania cu cea mai rapidă creștere din sectorul Food and Beverage din Europa. Prezent la nivel mondial pe 12 piețe, 11 piețe din Europa (Germania, Austria, UK, Franța, Italia, Olanda, Spania, Cehia, Slovacia, Polonia, România) și SUA, Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global.

Compania se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei. Waterdrop® înseamnă funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Datorită calității ingredientelor și designului unic al produselor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa în viața de zi cu zi, contribuind în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.

Mai multe informații pe https://waterdrop.ro/.