de Ando și HM
Începem episodul cum n-am mai început de mult: cu ceva rar, cu adevărat rar. Iată un camion Praga RND carosat în autobuz!
Camionul cehoslovac a-nceput să fie fabricat în anii 30; cu îmbunătățiri, a ajuns și-n anii 50. Ce bijuterie!!
Iată și două Buceaguri de-ale noastre – de ce să nu fim mîndri de ele? Unul, vesel și siniliu, e folosit pe post de „food truck”; cel’lalt e încă-n restaurare.
O altă raritate! Un micuț Opel GT. A apărut în 68 și s-a produs cîțiva ani. Precum și alte modele „sportive”, deriva dintr-un model cuminte și modest, în speță Kadettul. Păi, Fordul Capri nu era un Escort pe dedesubt?
Mai admirăm o mașină cehoslovacă – iată o Skoda 1000 MB foarte frumoasă, de un vișiniu cum azi nu se mai poartă, din păcate.
Mai vedem și-o „englezească”, pe care-o poți folosi la diferite evenimente, c-arată drăguț în poze.
Mașina următoare nu-i căzută din cauza vechimii – s-a fabricat din 2005! -, ci din cauza calității. E un Geely CK – o păcătoșenie chinezească… autentică. Botul voia s-aducă aminte de Mercedesuri…
La final, încercarea nereușită a Fordului de-a aduce modelului Scorpio o generație nouă, la mijlocul anilor 90; urîtă chestie!