A brand is a promise

 

„A brand is a promise”, pe romaneste „O marca reprezinta o promisiune” (a calitatii, etc.) – un citat foarte folosit in marketing, pe care eu il voi folosi insa pentru a-l caracteriza pe Onor-Domnia Sa Prof. Dr. Sorin Mircea Oprescu, Primarul Capitalei Romaniei din 2008 incoace, aflat in prezent la al doilea mandat glorios.

Dupa inaugurarea, in 2012, a vestitei statui a Imparatului Traian pe treptele Muzeului de Istorie, Primarul General a promis solemn, in fata onoratei asistente, ca dezvelirea de arta moderna, contemporana, dar mai ales, extraordinar de vitala pentru insasi existenta centrului urbei pe care o pastoreste, va constitui una din prioritatile noului sau mandat.

Deoarece Dl. Oprescu si-a construit un brand de geniu neinvins al administratiei publice, demonstrand „ca se poate” – vorba sloganului sau electoral – sa dezvolte Capitala la un nivel fara precedent, am incredere nestramutata ca se vor petrece lucruri din ce in ce mai interesante in Bucuresti. Dincolo de orice problema cotidiana, oricat de stringenta, sta CVULTVRA, pe care Primarul General, un erudit proverbial, o pune mai presus decat orice.