În București, viteza medie de deplasare la orele de vârf e de 8 km/h.

În București, viteza medie de deplasare la orele de vârf e de 8 km/h. Și asta fiindcă nu s-au lărgit anumite străzi, nu s-au construit legături noi între cartiere, nu s-au finalizat închiderea inelului median și lărgirea șoselei de centură etc. etc.
Concret, ar trebui realizate următoarele lucrări:
– lărgirea la 2 benzi pe sens a Căii Călărașilor în zona de mijloc, a străzii Traian dincolo de spitalul Caritas, a străzii Matei Basarab dincolo de intersecția cu Parfumului, a șoselei Fabrica de Glucoză
– crearea de artere noi între Drumul Taberei (str. Brașov) și șoseaua Alexandria, finalizarea străpungerii între bd. Nicolae Grigorescu și șos. Vitan Bârzești cu podul peste Dâmbovița, o scurtătură între Calea Văcărești și șoseaua Olteniței, care să ocolească Piața Sudului prin Parcul Văcărești
– construirea de noi locuri de parcare, prin valorificarea terenurilor virane care mai există sau decuparea trotuarelor, acolo unde aceasta nu s-a executat încă
– reacoperirea cu planșeu de beton a Dâmboviței între Piața Unirii și Piața Națiunile Unite, așa cum a fost până în 1986; refacerea bretelei de pe splai care trece prin fața Bibliotecii Naționale, prin restrângerea albiei râului și conectarea cu Piața Unirii
– un pod nou peste Dâmbovița la capătul bulevardului Libertății, care să permită virajul la stânga spre podul Izvor
– finalizarea noului bulevard Uranus prin spatele Casei Poporului, între strada Hașdeu și Calea 13 Septembrie
– rectificarea traseului bd. Tudor Vladimirescu, prin demolarea benzinăriei și a clinicii medicale care au fost construite anapoda și nu permit lărgirea la 3 benzi pe sens dinspre Piața Chirigiu.